keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Joulu

Kuvassa siis joululahjoja 
-namia
-guessin lompsa ♥ ja lompakon täytteeks vähän rahaa
- söpöt pitkät sukat
-pyyhkeitä
-JB:n lahjapakkaus (hajuvesi + hair mist)
- miljoona käsirasvaa
- maailman ihanimman tuoksuset shampoo + hoitoaine BED HEAD
-  pehmein viltti brittilipulla , ah rakkaus
- astioita,leikkuulauta
- Aamainen Tiffanylla leffa
- Beyoncen Heath Rush hajuvesi
- niin ja tärkeimänä mun uudet hiukset 

Jouluaatto vietettiin suurimmiltaosin Nikon äidillä.
Syötiin, saunottiin,pelailtiin ja möllöteltiin vaan. Niin ja käytiin joulukirkossa joskus illalla.

Mä sain ihan hirveesti lahjoja, en ees ottanu mitään ihmeellistä ja sitte saan kaikki noi edellämainitut :D Oon kyl happiest näist hiuksista ja tosta lompsasta!

Nii ja mulla on nykyään kauhee koirakuume!!! Haluun tommosen Ihanan Chow Chow:n . Nikon porukoilla on noita kaks ja ne on niin sulosia kavereita .


Mä oon nyt niin  väsyneellä päällä, että näihin kuviin ja näihin tunnelmiin!
Olihan teillä kiva joulu? Mitä saitte lahjaks ja kuinka vietätte joulua yleensä? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti