tiistai 8. marraskuuta 2011

Det var inte så trevligt i dag.

Hejsan.
Tänään piti olla kovinkin positiivinen päivä. Tai ainakin niin mä aamulla hehkutin, mutta toisin kävi.
Ensinnäkin sain koulussa tehtäväks  kasviskiusauksen ja glutsupiirakan..se piirakka meni paskaks ja nii.
Sitten mulle alettiin valittaan siitä kun puhun kokoajan. Tosin joo mä kyllä ymmärrän, että sellai kokoaikane puhumine saattaa ärsyttää ainakin mein opettajaa. No tästä me sitte saatiin tyttöjen kanssa idea : "Katotaa kuka on pisimpaan hiljaa". Joo no mähän sen sitte voitin, eli mä päättessäni osaan myös ton hiljaisuuden jalon taidon.Siitä kyllä vaan ikävästi seuras se, että mua jotenki rupes ärsyttään.
Lisäksi ihmiset ilmeisesi kuvittelevat, että jos mä autan muita niin mä teen aina kaiken.
NO WAY, YOU IDIOTS!



Sitten toiseks mun piti kirjottaa eräästä ihmisestä...Viime vuonna me vihattiin toisiamme ihan järjettömästi, jos puhuttiin toisillemme nii ei mitään hyvää ja kyseinen ihminen kirjaimellisesti teki mun elämästä helvettiä.
Nykyään, sen jälkeen kun palasin Tampereelta takas nii musta on mukava olla hänen seurassa, me tullaan toimeen ja heitetään iha vitun hyvää läppää (ainakin meidän mielestä). Musta on ihanaa että jotkut ihmiset osaa kuitenkin jossain vaiheessa asettuu toisen asemaan ja hypätä pois niistä lasten saappaista, vähän niihin vastuullisempiin saappaisiin.
Viime vuonna mä ajattelin , että nää ihmiset ei muutu ikinä. Mutta mun onnekseni kaikista on tullu ihan mukavia (:
I AM REALLY AMAZED!

Ja nyt kolmanneks IHANIA uutisia. Sappa seurustelee, maailman ihanimman miehen kanssa!
Mä lupaan että ette tule koskaan löytämään yhtä hyväsydämistä.,kilttiä, sulosta, luotettavaa ja hyvännäköstä miestä mistään. I have never felt this way before !♥


SUN TAKIA TUNNEN, ET OON TAAS ELOSSA!

XoXo , Sarppa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti