lauantai 12. marraskuuta 2011

Hold me, show me all the talent god has given you.

Hejsan.
Oon varmaan kaikista aika kamala, mutta en jaksanut mennä kouluun koska mun muru tuli käymään meillä ja otti sitä vasten vapaata töistäki♥ Joten siis ehkä saatatte uskoa ettei nyt paljon mun omaatuntoa paina.
Oli kyllä ihan sen arvoset pari päivää(:

Käytiin eilen kattoon Immortals 3D: eenä. Mä en erityisemmin pitäny siitä , mutta oli siinä hyviäkin kohtauksia. Ja siinä oli ihan hirmu hyvä ja kaunis naisnäyytelijä , Freida Pinto. Aa nii btw Freida Pinto omistaa myös maailman ehkä hienoimman pepun.
Käytiin samalla kaupoilla tsekkaileen, eikä kyllä siellä oikeen ollu mitään. Tää on just niin tätä : aina kun on rahaa , ei löydä mitään. Ja kun ei i oo rahaa ni vaikka mitä löytys.
Muuten sit vaa makoiltii ja mässäiltii ihan himo jees ♥

Nyt oon vahtimassa lapsia äitin kaverilla. Nää lapset on ihan kamalan sulosia , tälläsiä mäki sit joskus 10 vuoden päästä haluun! jos haluun, mutta anygays.

Hei ja kelatkaa sitä läppää , että perjantaina kutsuu Pirkkala ;)♥ toivottavasti viikko meneepi nopiasti!
Tässä näit kuulumisia tältä erää,

sarppax

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti