torstai 22. maaliskuuta 2012

Long time , no see!

No niin, eli heippa taas.:)
Oon ollut taas ehkä hieman laiskalla tuulella , mutta nyt olen taas valmis jakamaan palan elämääni kanssanne.

Nyt on taas sellainen päivä kun KOTI INSPIROI enemmän

kuin  _koulu_ ja siihen liittyvät tehtävät.

Niinpä siis otin vapauden ja jäin höntsäilemään kotiin.
 Tänään on varmaan vuorossa sauna ilta leffan kera, kullan kanssa. Nykyään saan muuten nukkua Nikon vieressä joka yö, koska se vähän niinkun muutti meille, tosin väliaikasesti kunnes se saa oman kämpän täältä Keravalta. Musta on niin ihanaa ettei meidän välissä oo enään sitä 163,51 kilometriä eikä meidän näkeminen rajoitu 2 päivään viikossa.


Viime aikoina, ei oo tapahtunut mitään ihmeellistä. Vaikkakin olen saanut hommattua itselleni työssäoppimispaikan Järvenpään Scandicista ja kesätyöpaikan WWF:ltä.
Oltiin me kyllä itseasiassa vähän juhlimassa tossa pari viikkoa sitten yhden mun luokkakaverin synttäreitä med Niko.



Tässä vähän tunnelmia: DTosin näin hyvänä huomiona, synttärisankaria ei näy missään.
Mutta hei mä palailen pian toisissa merkeissä.
xoxo, jag.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti