maanantai 26. maaliskuuta 2012

Today i don`t feel like doing anything.

Heipsansaa.

Aika rankan viikonlopun jälkeen, mä pidin taas tänään koulusta vapaata. Oon ihan poikki viikonlopun jäljiltä.
Oltiin meinaan Nikon kanssa hoitamassa erään tutun lapsia perjantai-iltana sen rauhallisen leffaillan sijaan. Lauantaina Niko halusi lähteä käymään porukoillaan Pirkkalassa hakeen sen Iphonen, jonka sen veli oli saanut korjattua. Ja puhehan oli, että haettaisiin vaan se puhelin mutta toisinhan siinä kävi. Jäätiin meinaan saunomaan,jubailemaan ja syömään ja oltiin sitten vasta joskus illalla ysin aikoihin himassa.
Sitten sunnuntaina lähettiin käymään Jumbossa ja sen jälkeen hakemaan meille isompi sänky Sipoosta ( tähän asti nukuttiin 80 leveellä kaksin :D).
IHANA ku kevät tuleee! On ihan hirmu valosaa ja nättiä.  Vaikkakin sitä lunta tuili viikonloppuna ihan vähän, mutta eiköhän se näillä keleillä ala sulaa pois. Ainakin toivon  mukaan koska mä täällä jo puin mun lemppari jump suitin päälleni ihan vaan fiilistelläkseni alkavaa kevättä :>!
 Tänään tuli muuten jo toinen kesätyötarjous yhdeltä leiriltä missä olin myös viimekesänä. Siinä on vaan se,että jos otan sen niin mun työpäivät on 9-20 eli siinä ei hirveesti hengattais kenenkään kanssa. Haluisin kyllä rahaa mutta siinä jäis mun ja Nikon yhteinen aika hirmu vähälle. Pitää varmaankin keskustella herran kanssa asiasta:)

HAUSKAA JA KAUNISTA PÄIVÄÄ!:)
xoxo, sarbba.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti