torstai 1. marraskuuta 2012

Mun superbestis

teen nää nyt koska huomenna ja lauantaina en ehkä ehtis :D

 Päivä 4 – Minun päiväni
Tästä lupaan tehdä joskus videon :D 

 
Päivä 5– Paras ystäväni
 Janina!
Janina on yks kauneimpia ihmisiä kenet mä tiiän. Kun se oli blöndi se näytti ihan enkeliltä ja nyt ku se on brune se näyttää enkeliltä vieläkin. 
Okei no asiaan... Meitä yhdistää aika moni asia vaikka ulkonäöllisesti me ollaan ku tikku ja pallo :DD:D  kuten samanlaiset taustat ja se on kehittäny meille näin syvän ystävyyden. Me pystytään ymmärtää toisiamme ehkä paremmin ku muut.
Janinassa rakastan sen huumorintajua. Meillä on aina ollu astetta kieroutuneemmat jutut,ja muut aina varmaan miettii että mikä ihme meitä kahta vaivaa. 
Janinalle mä pystyn kertomaan kaiken ihan maan ja taivaan välillä, koska tiedän että se ei avaa suutaan mun asioista muille edes vihasena. Sitä mä arvostan , koska nykyään sellasia ihmisiä on erittäin harvassa.
Janina on ollu mulle aina niinku sisko. Me ollaan tunnettu suunnilleen koko pienen ikämme, joten ollaan koettu ihan kaikkee yhdessä kuten eka "poikaystäväkin" (joskus 6 vuotiaana) oli ihan yhteinen :D
Mä rakastan sitä että voidaan sanoa toisillemme melkeen mitä vaan ja kumpikaan ei suutu. Ja vaikka Janina tietää mun kaikki kipeimmmät asiat niin se ei koskaan oo käyttäny tai tulis käyttämään niitä riidoissa satuttaakseen mua.
 Voi luoja, mä oon niin kiitollinen että mulla on tällänen ystävä <3 Rakasta sua ihan älyttömästi vaikka en sanokkaan sitä kauheen usein sulle . Tuun olemaan aina sun tukena , koska sä oot ollu aina täällä ku sua on tarvinnu. 

 Me ollaan aina oltu ihan erottamattomat ja tullaan aina olemaan!
I'll be there for you, when the rain starts to pour.
I'll be there for you, like I've been there before.
I'll be there for you, cause you're there for me too.
No one could ever know me, no one could ever see me.

Seems like you're the only one who knows what it's like to be me.
Someone to face the day with, make it through all the rest with,
Someone I'll always laugh with, even at my worst, I'm best with you
. <3

 MUISTA AINA ETTÄ OOT IHAN PARASTA A-LUOKKAA BEIBE!



 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti