torstai 1. marraskuuta 2012

Päivä 3 – Minun vanhempani


 So mother, I thank you
For all that you've done and still do
You got me, I got you
Together we always pull through
We always pull through
We always pull through
Oh mother, oh mother, oh mother.


Minä ja äiti ollaan aika samanlaisia luonteiltamme, josta johtuen meidän välit ei oo ollu aina ihan helpoimmasta päästä.
Silti aina on ollut varmaan molemmille ihan itsestään selvyys, että aina pidetään yhtä. No matter what!
Mä oon vasta alkanu nyt aikuistuessani tajuumaan kuinka paljon äiti on tehny meidän lasten, etenkin mun.
Mä oon saanu niin paljon ja arvostan sitä ihan mielettömästi.
Äiti mahdollisti mulle upeet kolme vuotta maksullisessa koulussa, se on maksanu kaiken siitä vähästä mitä se on saanu.
Äiti on tarjonnut aina kodin ja pitänyt huolta että mulla ja mun sisaruksilla on kaikki mitä tarvitaan, ja ehkä vähän enemmänkin.
Kuitenkin tärkeimpänä kaikesta, vaikka mä oon aina ollu vähän huonokäytöksinen, koetellut rajoja ja varsinkin äipän hermoja niin äiti on silti aina rakastanu mua. Ja vaikka on tullu loukattua mamaa niin se toivottavasti tietää etten halua sille mitään pahaa.
Vielä viitaten noihin laulun sanoihin, niin meidän äiti ihmisenä on ihan hirmu vahva ja kestänyt niin paljon.
Äiti asettaa muut aina omien tarpeidensa edelle, välillä ehkä liikaakin. Ja koska äiti on tehny kaikkensa meidän lasten eteen niin mä haluisin olla äitin tukena aina kun se mua tarvii. Äiti ansaitsee vaan parasta joten mä toivon että sitä se myös tulevaisuudessa saa. 


Rakastan sua Äiti !oot upea

Sitten iskään...

Mä joudun sanomaan, että mun isästä mä en oikeestaan paljon tiedä, vaikka jonkun verran oonkin aikaa hänen kanssaan viettänyt.
Meidänkään välit ei ole sattuneista syistä ollut kauheen hyvät.
Mutta silti jostain syystä mä oon aina välittänyt siitä mitä iskä sanoo, mitä se on musta mieltä ja mitä se tekee tai jättää tekemättä.
Mä toivon että iskä tietää että se on mulle tärkee ja tulee aina olemaan, vaikka asiat nyt on menny miten ne on.
Mä en nyt enempää oikeen pysty sanomaan, enkä haluukkaan koska tää on semmonen aihe mikä ei oo ollu mulle koskaan helppo.

 


 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti