keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Päivä 2 – Eka rakkaus

Koska oon niin kapinallinen(ja oon myos kertonunt niin paljon ittestäni täällä että mun on pakko alottaa tällä )
 
MY FIRST LOVE,
i`m glad you came !
 
Se oli vuoden 2011 loppukesää, kun mun kaveri soitti että tuu tänne ( yhdelle sen kaverille, kutsutaan sitä nyt vaikka Matiks:D). Olin just päättänyt, että pidän nyt ihan rauhallisen kotiviikonlopun kaikkien menojen vastapainoks joten olin aika kielteisellä päällä...No pienten suostuttelujen jälkeen päätin, että mennään sitte käymään. 
 
Tää mun kaveri sitte jonkun ajan päästä tuli jonkun ehkä nelikymppisen mihen kanssa hakemaan mut. Kun mä näin sen miehen ja kuulin sen jutut niin mietin että mihin mä taas suostuin.
Meillä meni aika tuhottomasti aikaa siihen matkaan mikä ajettiin välillä Hervanta-Atala, koska se ukkeli halus vähän ilmeisesti ajella.
 

Kun me päästiin perille Matti ja sen erikoisen hyvännäkönen kaveri istuskeli siellä. Mua ja tätä hottista ei koskaan esitelty toisillemme :D.
Mä muistan kun mä kiusaantuneena näpyttelin kännykkää, esittäen lähettäväni viestejä.
Muuta vaihtoehtoakaan ei ollut, koska Matti ja tää mun kaveri siinä aika kivasti järkkäs sellasen pussailusession, enkä kaikessa ujoudessani kehdannu puhua sille hottentotille.
 
No siinä me si aikamme istuskeltiin hiljaa, kunnes tää mun kaveri päätti että nyt lähdetään Ikaalisiin. Jöö ja nii me lähettiin , ei me kyllä niille pojille mitään sanottu :D
Kun me sitten joskus keskellä yötä tultiin takasin kaikkien niiden vihasten puheluiden jälkeen Matille vastaanotto ei ollut parasta antia. Siitä huolimatta uskaltauduin kysymään josko yösija olisi mahdollinen. Tähän tää Matti vastasi, että "Kysy tolta Kettuselta." 
Hetki meni tajutessa että tätä nimetöntä miestä kutsutaan Kettuseks ja sitten marssin sen puheille ulos.
"Toi Matti käski tulla kysyyn et voidaaks me nukkua sun kaa"
Niinhän siinä kävi että nukkmapaikka saatiin. 
 

No se yö meni sitte aika vähillä unilla kun oli vieras paikka ja vieras nukkumaseura. Seuraavana aamuna juttelin pari sanaa tän Kettusen kanssa ja sitte ruvettiin takas nukkumaan ku kukaan muu ei ollut hereillä. Heräsin siinä sitte ja päätin lähteä kotiin koska kukaan ei kuitenkaan heräis vielä pitkään aikaan, ja hengailu vierassa paikassa ei kuulostanu niin hyvältä vaihtoehdolta kun oma koti.
 
Muistan miettineeni, että ihana mies mutta harmivaan ei tavata enää ikinä.
No toisin kävi. Joku pari kuukautta siitä päivästä bongasin sen netistä yhdeltä sivulta ja kysyin että " Ooksä se Kettunen?" :D
No olihan se ja siitä ei mennyt kun pari viikkoa kun tavattiin leffan merkeissä ja joku ehkä viikko siitä leffaillasta seurusteltiin jo <3
 
 Jo siitä leffaillasta asti tiesin että tästä tulee jotain spesiaalia. Vasta tavattuani tän ihanan pupun, mä tiiän mitä rakkaus on. 
En vois kuvitellakkaan enää koskaan olevani kenenkään muun kanssa , eli mun ensimmäisestä rakkaudestani tulee toivottavasti myös se viimeinen !<3

 IKUISESTI .
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti