keskiviikko 31. lokakuuta 2012


Vaikka mua ei nyt ees olla haastettu mihinkään niin voisin sitoutua tähän ja tehä näitä ihan fiiliksen mukaan:D
Päivä 1-Esittele itsesi
Päivä 2 – Eka rakkaus
Päivä 3 – Minun vanhempani
Päivä 4 – Minun päiväni
Päivä 5– Paras ystäväni

Päivä 6 – Se hetki
Päivä 7 – Uskoni
Päivä 8 – Päivän asu
Päivä 9 – Sisarukseni
Päivä 10 – Käsilaukussani
Päivä 11 – Tällä viikolla
Päivä 12 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 13 – Unelmani
Päivä 14 – Eka suudelmani
Päivä 15– Mieleisin muistoni
Päivä 16 – Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 17 – Kaduttaa
Päivä 18 – Tässä kuussa
Päivä 19 – Toinen hetki
Päivä 20 – Tämä järkyttää minua
Päivä 21 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 22 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 23– Ensimmäinen harrastukseni
Päivä 24 – Pelkään
Päivä 25 – Suosikkipaikkani
Päivä 26 – Ikävöin
Päivä 27 – Tähän pyrin
Päivä 28– Soittolistallani
Päivä 29 - Viimeinen hetki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti