keskiviikko 17. lokakuuta 2012

mulla on vihollinen. Minä itse. Ja suuri sika.

vuosi 2009
 vuosi 2008


Vaikka paino näistä kuvista on tippunut varmaankin kaksinumeroisen summan, tuntuu että tämä vanha minä ja hänen tapansa kummittelevat vieläkin takaraivossa.
Joskus tämä vanha minä vaatii ostamaan sen tutun karkkipussin, joskus minä myönnyn miljoonan vastalauseen jälkeen. Ja oloni on kuin alkoholistilla, en ole vieläkään vieroittunut.
Ja olo tämän karkkipussin jälkeen vastaa varmaankin kidutus kuolemaa. Tunnen itseni luovittajaksi, vaikka en ole.

Vastaavasti vanha minä ei olisi välittänyt syömistään nameista, vaan niiden loppuessa kipaissut kaupasta jälkipalaksi vaikkapa suklaata. Mieluiten fazerin vaaleinta maitosuklaata. Niin hyvin hänellä meni.
Tämä uusi minä ei vastaavasti tee tätä virhettä. Hän oppii siitä. Lisäksi hän on rakastunut kuntosaliin, siitä on tullut hänelle mieluinen paikka. Vanha minä olisi käynyt kerran ja todennut, ettei hän jaksa.
No minä, uusi minä teen kaikkeni ettei vanha minä tule enään takasin. Sallin itselleni yhden huijaus-päivän, en enempää ja tästä lähtien se pitää.

tästä mun on oltava ylpeä, vaikka vielä on matkaa ! (:
I CAN DO IT!
 

2 kommenttia:

  1. Miten oot laihduttanu :o ?
    ps. katotko mun blogin ja voit vaikka liittyä lukijaks? ;) http://kkatanblogi.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa :) Kiva kun oot eksyny tänne! Ja siis ihan kuntosalin voimalla ja tietysti vähän kattomalla että mitä sitä suuhun pistää. Aina ei tietty ruokavalio oo ihan parasta a-luokkaa mutta yritys on hyvä! :D ja joo tsekkaan sun blogin (:

      Poista