maanantai 3. kesäkuuta 2013

Home is where your heart is.


Ollaan siis muutettu siitä meidän yksiöstä kaksioon, ja vaikka neliöeroa on noin 3,5 niin tilaa tuntuu olevan paaaljon enemmän. Ja kaupunkiakaan ei olla vaihdettu vaan tää uusi kämppä sijaitsee noin kilometrin päässä entisestä.
 Tätä mä rakastan ja haluan asua täällä siihen asti kunnes jotain mahdollista perheenlisäystä tulee. Tässä kämpässä ei oo mitään semmosta joka häiritsis, kuten siinä edellisessä : - punaset vessanlattiat, ei suihkupidikettä, huono pohjaratkasu, LIIAN PIENI keittiö. Paraskaveri keittiössä on kyllä tiskikone <3 Love it


Vessahan täällä on aika pieni koppero, mutta sinne on aika sujuvasti mahdutettu kaikki mikä sinne kuuluu . Pesukonekkin on saatu mahtumaan lavuaarin alle, mikä on aika luksusta koska sinne entiseen vessaan ei saanut sellaista mahtumaan, vaikka kylpyhuoneella oli aika paljon kokoa.



Musta on ihan älyttömän hienoo omistaa olohuone, koska sillon makuuhuoneesta tulee semmonen paikka jossa sä voit rauhottua ja ottaa rennosti. Nyt on eri paikat nukkumiselle ja telkkarille ja koneelle. 


Tää makuuhuone on mun lempipaikka. Oon saanu onneks sisustaa sen niinku oon halunnu, eli vähän tyttömäiseks. Ollaan kyllä molemmat erittäin tyytyväisiä.  Parasta kuitenkin ehkä koko asunnossa on nää ihanat lattiat (Tekis ehkä vähän mieli laittaa noin sata sydäntä perään :D). Yks hyvä homma on myös se, että kun on erillinen makkari, niin mun ei tarvii aina herätä siihen kun Niko lähtee töihin ja toinen voi rauhassa kolistella olkkarisssa ja keittiössä miten tykkää. 
Nyt meillä on siis oikea koti <3!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti