sunnuntai 13. lokakuuta 2013

.

Heippati heei!
Täällä kirjottelee tänään Pirkkalan reissulta palannut onnellinen ja itsestään ylpeä mimmi.
Mitään ihmeellistä ei tehty, kunhan hengailtiin ja eilen käytiin katsomassa se The Heat - leffa. Oli muuten niiiiiiiiiiiiiiiiiiin hyvä , vaikka mulla oli ehkä vähän ennakkoluuloja sen Sandra Bullockin näyttelytaidoista, mutta kyllä se ja Melissa veti kyllä homman ihan kotiin. Koko elokuvan ajan sai nauraa ja kivana plussana oli hyvät leffamusat. Täytyy vielä mainita , että oli ekan kerran leffaeväänä muuta ku namii taikka popparia. Mulla meinaa on nykyään pakkomielle suomalaiseen omenaan :D?

Nyt siihen mistä olen erittäin ylpeä. Muu urheiluhan on tän mun pyöräilyvimman takia jäänyt vähemmälle. Esimerkiki ensimmäistäkään juoksulenkkiä en ole tehnyt piiiiiitkään aikaan. Tuolla maalla ku ei ollut pyöriä mukana, tai muutakaan apuvälineistöä niin päätin ottaa jalat alle. Lähdettiin siis oikeesti_juoksemaan_. En kyllä aluks ajatellut juosta koko
matkaa, mutta jotenkin se lenkki meni ihan hirmunopeesti ohi ja matkaa kertyi ihan mukavat 6,5km. JEEE, oon ylpiä! 
Tänään käytiin lähtiesä Ideaparkissa, niin kun tapana on. Sieltä pääasiassa lähdin hakemaan tollasta juomapullovyötä (en tiiä mikä sen oikee nimi on) ja normi toppia . Molemmat sain, mutta sain myös mun ihaaanalta pupulta tollaset juoksukenkulit jotka löyty vahingossa alennuksesta.
Äsken palattiin illan pyörälenksulta ja nyt ltatoimet ja pian petiin:)
HAPPY.
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti