tiistai 15. toukokuuta 2012

Do what you want but you`re never gonna break me. Sticks and stones are never gonna shake me.

Nyt on tapahtunut paljon.
Ensinnäkin saatiin Nikon kanssa kämppä Sipoosta ja nyt sitte tänään tuli pupun töistä ilmotus ettei sen työt enään jatku siellä.
Mä sit tyyliin sain kunnon vitutuskohtauksen, tää tästä vielä puuttukin.
No onneks sitten päivällä tuli Nikolle kutsut kahteen työhaastatteluun, toivottavasti edes jommassakummassa paikassa onnistaa.

Muuten oon ollu tässä aika väsyny, enkä oikeen jaksas mitään. Oon ollu puhumatta äitille varmaan jo viikon, mä en vaan jaksa tapaa jolla se kohtelee mua ja etenkin pupua.
Tää ei varmaan tästä parane ennen kun päästään pois täältä.

Kirjottelen kuulumisia ja laittelen vähän kuvia vaikka huomenissa koska nyt päivän kohokohta _salkkarit_:D
xoxo,S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti