keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Unforgettable

Mikä tosiaan on mulle unohtumatonta?

Niitä asioita löytyy ja taidan jakaa ne teidän kanssa.

Ensimmäisenä mieleen tulee kaikki lapsuudessa nähty ja koettu henkinen ja fyysinen väkivalta. Huomaan vasta nyt kuinka paljon se vaikuttaa muhun ja yleisesti meidän perheen väleihin. Siitä jäi pahat henkiset arvet ja huono itsetunto. Mutta mä oon päättänyt jatkaa ja nousta. Jonain päivänä te näätte mihin musta todella on. Mä en suostu enään häviämään. Minä onnistun, lupaan sen.

Jokaikinen kokemus yläasteelta. Sain vihdoin todellisia ystäviä , jotka oikeesti välitti siitä miten mulla menee ja mitä kuuluu. Mä oon ikuistesti kiitollinen kaikesta tästä. Nyt mulla on ihmisiä joille voin puhua ja tiedän että ne kuuntelee, eikä mun puheeni oo niille pelkkää sanahelinää.
Mulla on perhettä ympäri Suomea ja jokaiselle niistä olen aina tervetullut.

27.8.2011
Sain enkelin, jonka kanssa koin ja opin paljon. Muistan kun me ajeltiin traktoria Ukin pellolla, saunottiin lauantaisin, keskusteltiin kuin tytär äidille tai isälle, haetttiin ässästä Ukin lemppariruokaa rillikylkee ja sitten istuttiin kattomaan telkkaria ja syötiin se pala puoliksi, kun pienenä Ukki vei mut kotiin ja halas eteisessä ja käski olla kiltti äitille, kun Ukki kertoi kuinka pahis se oli nuorena ja kun Ukki aina tiesi kaikkeen vastauksen. Ukilla oli aina keltanen tielaitoksen paita ja kun kysyin uimaan niin vastaukseksi sain aina saman " Minähän en luitani kastele".
Musta ois ollu ihanaa jos Niko ja Ukki vois  tavata, siinä on kaks niin kultasta ja mulle rakasta miestä.
Ikävä on kova ja juttua tulis mutta koitetaan välttää tää itkeminen tältä illalta.
Toivottavasti sulla on kaikki hyvin

Ilta jona mä ja Niko tavattiin kaksin. Kun käytiin katsomassa Kotirauha ,sitä ennen kahvillla ja käveltiin sateessa. Olin ihan myyty: mies joka tarjos koko huvin, mies joka ei ollu heti ensimmäisenä takapuolessa kiinni ja menossa sänkyyn, mies joka oli ujo. Leffan jälkeen Niko vei mut kotiin ja lähti jatkamaan iltaa kavereidensa kanssa kunnes tuli puhetta ,että mun tekis mieli jääteetä ja hänhän sitten toi sitä mulle ja jäi loppujenlopuksi yöks mun kainaloon, IHAN NIIN KUN OLIN KOKO ILLAN TOIVONUT KÄYVÄN. Muistan meidän ekan pusun♥ jota en kyllä ikinä unohda. 
Joudun olemaan ikuisesti kiitollinen muuttoavusta, jota tämä herrasmies  tarjosi minulle pahassa paikassa. Siitä illasta lähti tää meidän tarina , jonka toivon jatkuvan maailman ääriin. Mä en ole koskaan tainnut edes rakastaa ketään näin paljon ja tunteella, vihdoin pystyn siihen tuntien oloni turvalliseksi ja rakastetuksi.
Rakastan sinua maailman ihanin mies. Sinua parempaa ei ole. Kiiitos myös kaikesta mitä olet mun vuokseni tehnyt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti