keskiviikko 29. elokuuta 2012

No one else can`t feel it for you!

Heloou!
Voisin vähän avartaa mun kuulumisia, kun oon ehkä vähän liikaakin laiminlyönyt tätä blogia.

Mulle ihan pääsääntöisesti kuuluu erittäin hyvää, mutta on asioita jotka vaivaavat mua ehkä himpun verran.
Yksi näistä asioista on koulu. Viimesen vuoden olen tiedostanut ettei toi kokkaaminen, paineen alla työskentely jne. oo ihan mun juttu. Se ahdistaa koska haluan saada ne paperit, haluan valmistua. Jokaikinen aamu on kuitenkin taistelua siitä jaksanko nousta kouluun. Tällänen ei tunnu hyvältä kun ei oo semmosta inspistä siihen mitä sä joudut vielä vuoden tekemään ja minkä eteen sä jokatapauksessa joudut nähdä vaivaa.
Mä oon miettiny, että mä tahtoisin merkonomiks. Mutta mielummin opiskelisin sen oppisopimuksella. No mutta hei kyllä mä selviän, vuosi itessään on kuitenkin niin lyhyt aika :)

Muuten mun olo on aika ihana. Tänäänkin musta tuntu niin hyvältä kuntosalilta kotiin kävellessä, kun aurinko oli laskemassa , taivas värjäytyi upeista väreistä ja lähellä kotia toisten omenapuut tuoksuivat tielle asti. 
rakkaudella, minä
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti