torstai 9. elokuuta 2012

If it hurts, It works

Heippa IHANAT!


Olo on onnellinen,jopa koulupäivän jälkeen. Kuntosali on tuonut uutta potkua elämääni ja ilmeisesti liikunnan ja uusien ruokatottumusten myötä olo on mitä paras! 
Oon pahoillani, mutta joudun vähän vähentää näiden postausten tahtia koska kamera uupuu.
Mutta voisin kuitenkin vähän kertoa kaikennäköstä.
Ensinnäkin sain ilouutisia, koska mun koulu menee tänä vuonna läpi!
Mun päivät on nyt menny treenatessa ja vähän vahtiessa syömisiä, nyt alkaa jo ton syömisen kanssa hellittää ja tavat iskostua päähän.
Huomenna on mun ihanan pikkusiskon,Suvin 15-vuotis synttärit. ONNEA JO SULLE !♥ Ja lauantaina mennäänki sitten Nikon kanssa vähän juhliin meille äitin ja muiden apinoiden kanssa.
Huomenna ois myös luvassa kuntosalia yhden riparikaverin kanssa jota oon nähny viimeeks joku miljoona vuotta sitten riparilla. Tavattiin Teon kanssa just tuolla salilla, se on siellä töissäkin. Kyllä juttu luistaa, että katotaan mitä siitä reenaamisesta tulee. No mutta eiköhän se onnistu!

 Mukavaa (alkavaa) viikonloppua!
xoxo, S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti