tiistai 24. syyskuuta 2013

ACTUALLY I CAN!

Heippa vaan kaikki !

Tulin vähän kertoilemaan kuulumisia ja voisinkin alottaa siitä, että terveellinen ruokavalio ja liikunta siinä sivussa on alkanut tuottamaan ilmeiseti näyvää tulosta kun ryhmä rämäkin(nikon porukat+sukulaiset) kehuivat minun hoikistuneen. Jes! Tosin en mä tätä muille tee, vaan itselleni. Jotta mun ois hyvä olla.
 Muuten aika vierähtää lähinnä töissä ja yksin kotona, sillä meidän vuorot Nikon kanssa menee yleensä niin ristiin kun olla ja voi. Kavereiden näkemiestäkin oon saanut haaveilla, sillä kaikki teemme suunilleen vuorotyötä niin sopivasti aina ihan eri aikoihin. 

Hah näytämpä myrtsiltä ylläolevassa kuvassa, mutta se tosiaan taitaa olla harvoja niitä kuvia joita olen parin viikon sisään ottanut. Ostettiin muuten tossa maanantaina uusi kone, SONY VAIO. Tää on niin sulonen 11.6 tuumaa ja ielä valkoinen. Parasta kuitenkin että saadaan kotiutettua toi vanha MUSTA ROMU tosta pois mun näköpiiristä, ihan äidille asti ..plussana pääsen eroon myös karmivasta tietokonepöydästä. En muuten voi käsittää kuinka _minä_ olen joskus sen ensimmäiseen yhteiseen kotiin nimenomaan valinnut.

 Tänään ollaan saatu hengailla kahdestaan, koska mulla on tässä pari vapaapäivää. Käytiin kirpparilla ja Jyskissäkin, mutta ihan tuloksetta. Innostuttiin myös tekemään protskupannareita ja lisukkeeks hedelmäsalaattia. NAM! Kohta varmaan pitää alkaa alumaan nukkumaan kun toinen joutuu herätä niiiiin aikasin aamulla.
Nää ei näytä ehkä ihan niin herkullisilta kuin oikeesti on. Mä hurahdin näihin automaattisesti kun törmäsin jossain blogissa näiden ohjeeseen, joka on niin helppo ettei sitä voi mokata...tosin muokkasin sitä jonkin verran. Ja voi luoja näitten lettusien kuohkeutta!
Ohje on mitä simppelein:

1 ANNOS  = 4-5 pientä lettua

2 munan valkuaista
1 kokonainen muna
1 banaani (jos et ole banskun ystävä, käy esim. protskujauheet)
2 rkl puurohiutaleita 
mausta seos halutessasi esim. kanelilla

Laita kaikki ainekset kulhoon ja sekoita ne sauvasekottimella. Paista pannulla keskilämmöllä.
NAUTI!

5 kommenttia:

  1. noita lettuja voi tehä kans vaan banaanista, jauhoista ja kananmunista! itellä ainaki onnistunu hyvin :3 mut noit versioita on nykyää niin paljo, ettei tiiä ikin mikä on paras:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah! No näitä versioita riittää, mutta mulla on se et yritän välttää valkosia jauhoja jne. mutta yhtä hyvää niistä varmaan tulee :D tai sitte parempia kun on aitoo kamaa.

      Poista
  2. Mä oon tehny noita pelkästään banaanista ja kananmunasta :D En tykänny kamalasti (mitä vähän epäilinkin) koska banaani kuuluu syödä banaanina, ei _missään_muussa_muodossa_ :D Empä ole sen yhen kerran jälkeen tehny niitä.

    VastaaPoista
  3. musta nää on nin hyviä! mutta kai se on niin, että makunsa kullakin :D

    VastaaPoista
  4. Moikka! Käy kurkkaan mun blogista kirjoitus ihanana. Tiedät kyllä kenen blogista on kyse kun luet sen.

    VastaaPoista