keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Joululahjaideoita naiselle!

♥ Kellot on aina yhtä ihania,mutten itse omista ensimmäistäkään kappaletta, sillä sopivaa siroa ja timantein koristeltua yksilöä ei ole löytynyt, paitsi NYT GINASTA.
♥ You just can`t go wrong with chocolate! Musta suklaa on joulun tärkein lahja :D Sitä on aina saatu yllin kyllin.Minä panostaisin esimerkiksi laadukkaaseen käsin tehtyyn suklaaseen pienestä suklaapuodista.
♥Hajuvedet..Jos tiedät naisen lemppari hajuveden, olet voiton puolella! Tietysti jos olet varma millaisista tuoksuista hän pitää, yllätä hänet uudella.
♥Laukut ja tietysti kengät. Niitä ei naisella koskaan kai ole liikaa ja ainakaan minun tapauksessa kaikki paljetit,strassit ja niitit on plussaa.
♥ Spa-hoidot, kuten eilaiset hieronnat ovat varmasti osuva lahja kaiken joulustressin ja kiireen jälkeen.
♥ Villasukat, pörrösukat ja etenkin pitkät sukat. Mä en voi vastustaa näitä. Rakastan villasukkia ja ne on mulla jokapäiväisessä käytössä. AH.
♥ Sisustusjutut! Tyytyt, viltit, peitot, lamput jnejne.Minun tapauksessa valkoista ja beigeä. Uusin rakkaus on beigevakoiset tähdet.
♥ Korut. Juurikin sitä blingiä ja naisellisuutta . 
♥ Alusvaatteet.Mä ainaki rakastan niitä yli kaiken. Niisäkin blingiä :D Ja naisia kun ollaan niin luonnollisesti seksikkyyttä. Nämä on kyllä siitä haastavia , että ellet esim ole selvillä tytön/naisen kuppikoostan, niin jätä kauppaan tai anna vaikka lahjakortti. Pikkareita on ehkä helpompi arvioida kokonsa puolesta.
♥ Ripsienlaitto/Ripsihuolto. Mikä olisikaan yhtä turhamaisen ihanaa, kuin se ettei tarvitsisi joka aamu _yrittää_ taivuttaa ripsiä oikeeseen kulmaaan. Ja ennen kaikkea sohia ripsaria silmiin,poistella paakkuja ja koittaa puhdistaa niitä "hutivetoja".
♥ Kotihiirelle on vaan parasta kunnon oloasut. Mä tykkään älyttömästi velourhuppareista (toivelistalla musta). Lisäksi buenoja valintoja voisi olla erilaiset jumpsuitit. Niitä kun on nykyään niin montaa materiaalia.. collegea, velouria ja fleeceä.
♥ Sorttitipuille,mitäpä  muutakaan kun treenivaatteita ja kaikkia treenihärpäkkeitä, kuten:
-sporttikuulokkeet
-treenikassi
-painoja
-treenihanskat
-lahjakortti urheiluliikkeeseen
-jnejne.

Toivottavasti näillä pääsee alkuun :)

3 kommenttia:

  1. Vaikka toi tietääkin mun rintsikoiden koon, niin silti en halua että se ostaa niitä mulle koska niitä on ihan aina pakko sovittaa:/ Niinkin ärsyttävää kun se on..

    VastaaPoista