tiistai 5. kesäkuuta 2012

So give me the gift, to hear, to see, the love, the freedom, the truth, the Things I feel.

aloha oe!
Viimepäivinä on taas ollu niin paljon tekemistä etten oo millään ehtiny/jaksanu hirveesti postailla tänne.
Viikonloppuna tosiaan oli muutto tänne metikköön (Sipooseen). Onneks Jansku kävi vähän auttelemassa . Oisin muuten varmaan helissy ihan kunnolla, tai sit vaan ollu niin rättipoikkirikkikatrkiväsyny että oisin nukkunu seuraavat seittemänkymmentä viikkoa.
Maanantaista asti oon ollu töissä, jossa oon viihtyny yllättävän hyvin. Johtuen varmaankin siitä, että se on sama paikka kun viimevuonna ja osaan kaikki ne jutut.
Toi tiski piste on mulle aika tuttu :D Siel mä oikeestaan pääpiirteittäin vietän mun päivän.
Yks juttu mistä mä tykkään on se, että työskentelen tuolla keittiössä ihan aaaaaall alone!
Muuten kuuluu ihan hyväää. Meillä tulin tänään ton yhden apinanpoikasen kanssa seitsemän kuuukautta täyteen! Love youu.

Kohta mun matka jatkuu töihin ja sillai.
Pahoittelen mutta tää aika kun oon töissä, niin näitä päivityksiä tulee aika harvakseltaan .
Kuinka teidän loma on alkanut ?:)

xoxo, S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti