keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Lomalla viimeinkin, voin ottaa iisimmin.

No ei nyt ihan vielä. Kahdeksantoista tunnin päästä olen free to viettämään kesälomaa!

Juhannuksena ollaan Pirkkalassa vähän isommalla porukalla. Musta nää tämmöset perhe/sukupartyilyt on niin ihania varsinki tuolla maaseudulla, kun ei me täällä mitään sellassia vietellä.
Niin ihanaa päästä hölläileen sinne kaikkien elukoiden ja luonnon keskelle. 
Vissiin Äiti luontokin on meidän puolella, sillä on lupailtu hyvää säätä:)
Saunomista, Uimista, Juomista, Syömistä ja Yhdessä tekemistä = PARASTA!


Muita suunitelmia mulla ei oikeestaan edes ole mun alkavalle lomalle. Tosin yleensä kaikki parhaat reissut ja jutut tulee koettuu kun niitä ei turhan paljoo suunittele!
Paitsi no jos pari shoppailu reissua kavereiden kanssa on suunittelua niin sitten tietty.
Toivottavasti pääsis tekee ees jonkun mökkireissun ja moikkailee vähän noita pitemmällä asuvia kavereita.
Tästa kesästä aion nauttia !
Maailma on mun!
Oikeestaan maailma on MEIDÄN!
Ai niin, melkein unohdin kertoa että oon päättänyt tehdä yhden jänskän jutun, josta saatte kuvaa (toivonmukaan) viimeistään sunnuntaina tai maanantaina. Vinkkinä : Asialla on tekemistä Ideaparkin kanssa.

ELÄMÄ ON IHANAA, KUN SEN OIKEIN OIVALTAA!
nyt pakkaamaan -->
Hyvää juhannusta! Pitäkää kivaa, mäkin teen niin :)
xoxo, S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti