torstai 7. kesäkuuta 2012

She will be loved

Hihii, oon niin onnellinen. Toi mies aiheuttaa mussa ihan uudenlaisia tunteita.
Kaikki mitä oon aina toivonu, on nyt mulla. Olen onnekas ja onnellinen saadessani sanoa tämän.
Töissä huomasin itkeväni ilosta. Se on uutta ja ihanaa.
On helpottava huomata ettei aina tarvitse tyytyä helpoimpaan, vaan on oikeutettu taistelemaan oman onnensa puolesta.
Ennen olin se itsesäälissä rypevä tyttö,joka hyppäsi jokaiseen lohduttavaan syliin. Syliin jota luulin tarvitsevani, joka olikin myrkkyä. Joka syövytti minuuteni. Annoin minuuteni tuntemattomille. Mikä minä olin ?
Sillä ei ole väliä, sain sen takaisin. Sillä minut on parannettu. Olen huojentunut löydettyäni sylin joka on kuin kallio, joka pitää minut kasassa, joka kannattelee ja joka suojelee. Enään minun ei tarvitse kerätä vaatteitani lattialta ja kiirehtiä junaan, vaan saan jäädä sänkyyn lähelle toista. Hengittää hänen hiuksiinsa.Minä olen hänen ja hän on minun. Hän teki minusta uuden rakastamalla. Hän antoi elämälleni todellisen merkityksen. Me olemme luodut toisillemme, näin on tarkoitettu.
 

xoxo, minä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti