perjantai 11. tammikuuta 2013

i`ll try my best


Niin ku kuvasta saattaa nähdä niin olen viimeaikoina ollut aika väsynyt väsynyt.
Paluu normaaliin koulurytmiin suht helppiojen päivien jälkeen oli treenien kera aika kova pala.
Mä oon ollut viimesen viikon ihan rätti, saan taistella että silmät pysyis auki.

Vielä vähän enemmän vettä tähän väsymyksen myllyyn heittää päälle pukkaava opinnäytetyö. Kun ei kiinnosta, niin mistään ei tule valmista. Oon mä edistynyt tossa teoria jutussa , mutta käytäntö mua pelottaa koska taitoa ei valitettavasti ole niin paljon kuin tässä vaiheessa ehkä pitäisi olla.

Mutta kyllä tää tästä, kunhan taas tottuu ja saa viikonlopun yli levätä.

 Niin ja päätin lisätä tälläsen täysjärkisen bannerin :DD

HYVÄÄ VIIKONLOPPUA, ottakaa rennosti , hölläilkää ja pitäkää kivaa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti