keskiviikko 2. tammikuuta 2013

who i am?


1. Valitse täältä sinua parhaiten kuvaavia kuvia.
 2. Liitä kuvat blogiisi. 
3. Selitä, miksi valitsit kuvan. 
4. Kerro blogissa keneltä sait haasteen.
 5. Haasta 6 bloggaajaa.
 
 Kun esim kauppakeskuksissa on kamalasti ihmisiä en saa henkeä , tai siltä ainakin tuntuu ja tekee mieli vaan juosta pois niin pian kuin mahdollista.

Mä tarviin turvallisuutta, se vaan on niin. 
Joskus tuntuu että kaikki mättää, varsinkin näinä päivinä ja viikkoina kun on tullut syötyä liikaa ja höntsättyä kotona.
Mulla on ollu vauvakuume jo varmaan viimesen puolvuotta. Rakastan lapsia ja tuun niiden kanssa juttuun. Joskus musta tuntuu että ois kivempi hengata mun 7 vuotiaan hoitolapsen kun joidenkin kavereiden kanssa.
Jos naurattaa niin nauran kunnolla. Joskus nauran erittäin väärissä paikoissa ja tilanteissa. Esimerkiksi outoa on , että jos joudun hissiin tuntemattomien kanssa niin rupean automaattisesti nauramaan.
Oon aina ollu herkkä ja itsetunto on aina pyörinyt siellä nollan hujakoilla. Tää juontaa juurensa jo lapsuudesta ja niistä asioista joita sillon koin.
Mä oon onnellinen voidessani sanoa , että mulla on mun elämässä mies jota rakastan enemmän kun mitään tai ketään. Meidän rakkaus on vahva. Näin on tarkoitettu ikuisesti.
Varsinkin jos asiat ei mee niin kuin haluaisin tai jos joku ei ymmärrä mitä tarkotan. 

Mut tuomittiin jo pienenä siitä miltä näytän, eikä kukaan nähnyt kuorta pidemmälle. Siitä syystä mä oon jo ajat sitten päättänyt , että selvitän ensin mitä ihminen on sisältä ennen kuin tuomitsen.
Ennen kun muutin omaan kotiin, en tullut toimeen varmaan yhdenkään perheenjäseneni kanssa mutta nyt kun asun omassa kodissa perheen merkitys ja niiden kanssa olon merkitys korostuu. Joskus on vaan niin luksusta pelleillä siskon kanssa, kuunnella äitin ( tiedän , että se on "äidin mutta oon aina sanonut ja kirjoittanut näin :D) höpötystä ja joskus jopa pikkuveljen urpot jutut on niin hauskoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti