tiistai 22. tammikuuta 2013

Just enjoy and smile!

Holaaa!
Tänään taas vihdoin ryhdistäydyin ja tulin imottelemaan ittsestäni .
Tänään on ollut yks sellanen positiivisuus päivä, mitä ei oo vähään aikaan näkynyt.. usein siitä syystä että tämä neiti täällä on ollut aika hurjan väsynyt. Vaikka nytkään ei energiataso olekaan sitä parasta luokkaa, niin i feel good (tididididi)!
Viimepäivinä ajatukset on lähinnä pyörinyt meidän opinnäytetyössä ja kesätyönhaussa.
Oon kylläkin tullut siihen tulokseen, että hyvällä mallilla ollaan molemmissa.
Oltiin viime viikonloppu Nikon äipällä. Siellä on niin ihanaa, tai siis kaunista. Musta ois kiva asua siellä, tai sitten vaan se nurmi vihertää aina aidan toisella puolella. Kyllä täälläkin ajoittain ja paikoittain ihan söpöä. Ai niin en ookkaan varmaan infonnu teille, mutta sain mun lempipelin, Resident Evil 5:sen :DD Oon himoinnu sitä jo kauan! Niin ja toki myös pinkki ihana ohjain on täällä myös.

Tossa ylläolevassa kuvassa on mun suuri uusi rakkaus, meinaan mun ihanat nahkapökät! ah. Käytiin poimimassa ne parin päivän mietintämyssyn seurauksena Ideaparkin Gina Tricotista sunnuntaina kun jäi niin pahasti kaivamaan mieltä. 
Kattokaa muuten tota kuvaa, missä on ihan pikkunen poika rippikuvassa. Voi ei kun toinen on ollu sulonen. On se kyllä vieläkin kuten voi tosta ekan kuvakollaasin yhdestä kuvasta päätellä :DD

Nyt meen änkee itseni tohon lämpöseen kainaloon :) Pitäkää hauskaa ja ottakaa elämästä kaikki irti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti