perjantai 25. tammikuuta 2013

Varoitus: voi tulla nälkä!

Heloou!
Tältä mä näytän joka päivä koulussa :D
 Tänään oli meidän opinnäytetöiden testailua ja siksi mulla oli kamera mukana .
Tässä siis poimintoja mun/meidän päivästä ja suurista taideteoksista!
Tässä mun alkuruoka ja jälkkärit.
1. Valkosuklaa-appelsiini mousse suklaakupissa, pähkinäkeksiä ja appelsiinikompottia.
2. Katkarapucocktail
3. Kookospirtelö ja himpunverran triple seciä

1. Oskun avokaadokeitto ja crostinit
2. Sohvaksin japanilaisia "keksileipiä"
3. Ravintolan itsepalvelupuoli
1. SohvaX
2. A`la carte puoli
3.OsQ

HYVÄÄ VIIKONLOPPUAAA ! Mulla on ainakin vaikka mitä kivaa tekemistä tälle viikonlopulle, toivottavasti teilläkin :)

 


4 kommenttia:

  1. pikkuisen hyvän näkösii noi annokset! mitä teet siis sun opinnäytetyössä? itellä ku se on syksyllä edessä:D sul on muuten ihQ blogi!♥

    VastaaPoista
  2. haa, ootpa söpö :D KIIITOS! <3 mutta siis ton jälkkärin ja alkuruuan , sit pääruuaks entrecote varmaan piffinä, madeirakastiketta ja lisäkettä en oo viä päättäny :DD

    VastaaPoista
  3. Sun bannerista tuli tosi hyvä fiilis! :D Ihana!

    VastaaPoista
  4. Hahaa, kiitos sulle ! <3:D mä ny oon vaan vähä tämmönen erikoinen tapaus ;) ps. hyvää viikonloppu (:

    VastaaPoista