maanantai 24. lokakuuta 2011

BOYSBOYSBOYS.

oKAAYY. Voisin listata 6 asiaa mitä arvostan/mistä pidän miehissä♥
ei missään järkässä, mutta anygays.
  • 1. Hienointa on jos mies osoittaa välittävänsä myös kavereidensa seurassa.
  • 2. Miehen on löydettävä aikaa myös mulle. Tottakai mies saa viettää aikaa kavereidensa ja esim harrastuksen kanssa. Niin mäkin teen, sillä mulle ystävät on maailman tärkein asia.
  • 3. Se, että pitää ittestään huolta. Siis ei tarkoita sitä että miehen pitää olla joku Brad Pitt, NO WAY. Mutta siis urheilu ja se että pukeutuu hyvin tai vähintäänki ehjiin vaatteisii (;
  • 4. Mun miehen on pakko tykätä hellyydestä, koska mä oon juuri sellanen että tarviin pusuja ja halejea. Se vaan on niin ihanaa ♥
  • 5.Rehellisyys. Se on niiku se pääasia.
  • 6. Yllätyksellisyys. Parasta mitä tiedän, on se että mies osaa yllättää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti