lauantai 29. lokakuuta 2011

My universe will never be the same.

Okei. Haluan vaan kertoa, että eilen oli maailman paras perjantai!
Kävin leffassa ja kahvilla eräään upean mieshenkilön kanssa. Ensinnäkin hän availi minulle ovia ja tarjosi sen leffan ja "kahvin". Mä en oo ikinä tienny noin ihanaa miestä. Voitte olla varmoja että Sari is totally in love ♥
Sen leffan jälkeen tää apina vei mut kotia , ja sitte myöhemmin se tuli takas koska halusin jääteetä :D(voitteko kuvitella että joku hakee mulle keskellä yötä jääteetä jostain ja tuo sitä melki kymmenen kilsan päähän ? ).
Kaiken tän päälle hän jäi vielä yöks. Oli kiva nukkuu just hänen kanssa, mau♥
JA sit se vielä sulosesti autto mua ja Janinaa( jolle myös erityis kiitos) roudaamaan mun kamat roskiin.  KIIITOS!

Mää niiiin toivon...♥
Onneks mein on tarkotus nähdä uudestaan ens viikonloppuna. Jos ei nähtäs niin mulla ei ois enää ees mielenterveyttä !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti