torstai 27. lokakuuta 2011

I never wanted you to leave.

Helei.
 Käytiin tänään Janinan ja Suvin kanssa Kervon parhaalla kirpputorilla, Oliveril. Sieltä löytää kyl aina jotain. Tällä kertaa mukaan lähti söpö puhvihihanen paita ja sellai rusetin malline vihree pikkulaukku.
Sit käytiin mun ja Janskun kantakahvilassa♥nam nam

Niinno ja sitten vähän suruisampiin asioihin, nyt on tasan kaksi kuukautta siitä kun ukki kuoli . Miss ya my angel  ♥

I` miss you ,
I` miss your smile.
I know you're in a better place, yeah
But I wish that I could see your face, oh
I know you're where you need to be
Even though it's not here with me


Ja nyt semmoseen asiaan, että mä ajattelin että tää ihastus ois ohi parissa päivässä mutta mä ihastun koko ajan lisää♥ Se on ehkä ihanin mies jonka mä oon koskaan tavannu! Thank you, God!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti