maanantai 24. lokakuuta 2011

SPH.

Eräältä mun kaikista lukuista lukijoista tuli postausehdotus (; Eli nyt voisin kertoo vaikka 10asiaa itsestäni.


1.Alotetaan vaikka ihan tälläsestä normisetistä, että oon syntyny 16.12.-94
2. Mä oon kasvanu "ilman isää", koska kyseistä henkilöä ei oo kamalasti kiinostanut. Se on ollu mulle kamalan vaikeaa, koska mä oisin tarvinnut häntä. No nyt myöhemmin 16 jälkeen hän on ilmestynyt osaks mun elämää ja oon kiitollinen siitä, mutta sitä aikaa ei voi killä millään korvata mikä me menetettiin.
3.Mulla on vissiin jonkin asteen luufetissi :D Kaikki näkyvät luut on niin kuumia :o ♥
4.Mä rakastun/ ihastun ihmiseen, en sukupuoleen. Eli voisin ehkä sanoa olevani bi.
5.Menetin vajaa kaksi kuukautta sitten maailman tärkeimmän ihmiseni, Ukin.Ukki oli mun tuki ja turva, se oli mulle ku isä. Se piti huolta aina♥ Se neuvo ja autto. Ikävä on kova!
6.Oon tunteellinen, siis erittäin. Mä loukkaannun hyvinkin helposti, mutten aina viitsi näyttää sitä , koska en jaksa aiheuttaa mitään draamaa. Koska en oo luonteeltani mikään draamalaama.
7.Jos ihastun/rakastun, teen sen täysillä. Sillon oon ihan ihmisen lumoissa ja kaikki muu jotenki vaa haalenee siitä ympäriltä. NIIKU TÄSSÄ JUST KÄVI  ♥
8. Mua kiusattiin ala-asteelta yläasteelle ja siitä mulle on jääny todella huono itsetunto, joka on kyllä parantunu kyllä siitä mitä se joskus oli. Ja tietenkin mukavat muistot jotka ei koskaan unohdu(: Mutta mä oon kyllä alkanu arvostamaan itteeni erilailla ja jopa ajoittain , musta peilistä katsoo ihan seminätti tytsy. Mussa vaan on vähän enemmän rakastettavaa(;
9.Vihaan yli kaiken valehtelua. Mä en kauheen kauaa katsele ihmisiä, jotka valehtelee. Pyrin itsekin välttämään sitä.
10. Mulle tärkeintä maailmassa on mun ystävät ja mun sisko♥Ilman niitä olisin ihan hukassa !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti