sunnuntai 23. lokakuuta 2011

good morning.

Tänään on niikun virallisesti eka LOMAPÄIVÄ. Ja mulla tosiaan on työhaastattelu erääseen puhelinmyyntifirmaan. Saa nähdä mitä tapahtuu.
Ja nyt toiseksi, olen ehkä ihastunut. Mulle sanottiin eilen jotain niin kaunista, että huhhuijjakkaa. Siinä unohtu kaikki maailman pellet joiden kanssa mulla on ollukkaan jotakii säätöä. Haluun ton miehen.

Ja nyt hyppäämme asiasta kukkaruukkuun. Keskiviikkona nään mun tositositosi rakasta ystävää, Ninaa. Suunitelmissa on shoppailua ja varmaankin käyään syömässä meidän kantapaikaks muodostuneessa I <3 Food: issa.(:
Nina on siis tosiaan yks maailman parhaimmista ystävista ja kaiken sen lisäks sillä on upee tyyli. I adore! Jos mä vaan saan kynittyä siltä jonkun kuvan niin varmasti paan tänne! (:

Ajattlin tänään vaan tsillailla kotona, käydä ehkä Janinalla ja sitten tosiaan mennä sinne työhaastatteluun illalla. Nyt vaan polttelis niin kovasti lähteä Helsinkiin HM:lle. Löysin hennesin nettikaupasta meinaan tonneittain vaatteita joita ilomielin ostelisin tälläkin hetkellä . Voi olla etten kauheesti nyt parin päivän sisään postaile, mutta kirjotan kyllä hetimmiten kun on sopivaa aikaa(:
Vi ses,
            Sarppa :>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti