maanantai 23. huhtikuuta 2012

the DREAM dress

Tästä saatatte jo ymmärtää mistä on kyse.
Eli siis löysin H&M:ltä maailman ihanimman mekon.
Eikä hinta oo ees niin päätä huimaava 39,95.
En kyllä vielä ostanut sitä mutta laitan sen tilaukseen taikka haen senens viikon alussa viimeistään.
Tästä tulee minun _ _ _ _ _ _ _ _ _mekko:) Leikin sanaleikkiä koska olen salaperäinen ja syy selviää teille ensi viikolla :)

Kuulumisia noin muuten : Viikonloppu meni nopsakkaa ohi. Olltiin tosiaan Pirkkalassa Nikon äipällä yks yö ja siitä sitten tultiin meille lauantaina yöks. Oli onneks kämppä tyhjänä ja sai vihdoin viettää puhdasta laatuaikaa ihan kahdestaan. Se on oikeesti meinaan aika harvassa. MINÄ SIIS NAUTIN !
Sitten sunnuntaina käytiin _ensimmäistä_kertaa Nikon iskällä. Mä jänskäsin sitä ihan hirveesti, mutta ihan turhaan. Nikon iskä ja äitipuoli oli niin ihania ja otti mut ihan halauksin vastaan (: Oon niin onnellinen.
Sen jälkeen käytiin meijän isillä moikkaamassa niitä. 
Tänään heräsin joskus puol kympiltä ja venasin pupuu kotiin. Sillä oli onneks lyhkänen päivä ja tuli jo joskus 12 maissa. Käytiin Jumbossa vähä kiertelee ja ennen sitä syömässä Amarillossa. hihii.
Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa.
xoxo, S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti