tiistai 3. huhtikuuta 2012

What a morning.

Heräsin siinä 15 yli 7 eli olin hieman myöhässä aikataulustani, mutta onnekseni huomasin että mun pitää olla koululla vasta 8.30. No mä siinä sitte meikkasin ja suoristin hiukset ja puin päälleni. Sitte olinkin valmis ja lähdin käveleen bussipysäkille ja siellä sitten näinkin seisovan erään niin oksettavan ihmisen , että huhhhu.
No okei ajattelin siinä sitten, ettei tässä mitään ei mun kuitenkaan tarvitse bussissa istua hänen vieressään.
Meninkin aivan bussin takaosaan vain välttääkseni hänen läheisyytensä..Kuinkas siinä sitten kävikään kun päätin istua ikkunapaikalle niin eiköhän tämä kyseinen "herrasmies" sitten istu viereeni.
Tiedättekö sen tunteen kun toinen on liian lähellä. Mua ei oo viime pääsiäisen jälkeen kuvottanut näin. Vaikkakaan hän ei tahallaan muhun koskenut niin mä ihan oikeesti ahdistuin niin paljon, että mun oli sen bussimatkan jälkeen soitettava mun parhaalle ystävälle, Janskulle.
...
No sitten mä päädyinkin kouluun, ekaa kertaa taas varmaan viikkoon. Siellä mä pääsin tiskaamaan koska oon ollu niin kamalan ahkera koululainen, että se opettaja halusi rangaista mua. Tein kanssa semmosia _mämmimuffinsseja_ , jep ne ei kyllä ollu niin pahoja kun ois voinu kuvitella. Ehkä oon vaan niin hyvä leipoon, että taion paskastaki taidetta :DD
Nyt oon vaan niin väsynyt etten jaksas tehdä mitään. Vaikkakin aion siitä huolimattta pyytää Nikoo mun kanssa uimahan koska eilinenkin uinti meni kivasti (:
Ei tässä sillai muuta .
xoxo, S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti