perjantai 20. huhtikuuta 2012

Oh baby when you talk like that , you make a woman go mad.


Voi ei, mä en millään jaksas odotella yhtä juddua. Josta saatte tietää ensi kuussa. Miks mä oon näin kärsimätön?
Onpas mun samsung päättänyt antaa hyvän kuvanlaadun tällekkin kuvalle. Eli siis tossa pari eilistä ostosta, jotka pakotin pupun ostaa :D<3
Lompakko 9,95 ,Seppälä
Korvikset 1,95 ,Seppälä

Hei muuten piti kertoo vähän noista viikonlopun suunitelmista:
Ollaan vissiin menossa Nikon kanssa käymään yhellä mun ööö sanotaan nyt vaikka kaverilla, ku sillä on synttärit . Mua vähän jännittää ku ei olla nähty yli puoleen vuoteen . Tai siis no en nyt tiä sillai jännittääks, mutta tuntuu aika oudolta. Mut onneks Niko tulee mun mukaan ja Pinskiki saattaa olla siä :)
Musta on hassua, että nyt mä olen menossa vieraana tän kyseisen henkilön synttäreille, koska vuosi sitten me vielä suuniteltiin kaikki yhdessä. Meillä oli miljoonia asioita tehtävänä ennen kuin maailma loppuu. Uskomatonta, mutta totta: silloin hän oli mulle vielä yksi maaiilman tärkeimmistä ihmisistä.
Mä muista että meidän To do list ennen maailmanloppua sisälsi:
-molempien 18v synttärien kunnon bilettämisen
-ulkomaan matkan heti kun minä oisin päässyt sinne 18v asti
-  bilettämistäbilettämistäbilettämistä
-muutto yhteiseen kämppään
- piti koluta tänä tulevana kesänä kaikki festarit
- meidän piti  myös lähteä lintsille ja särkänniemeen ihan vaan kahestaan ( niin kun oikeestaan, me kaks tehtiin aina kaikki kahdestaan).
- jne. ainii ja lisää bilettämistä

No mut ihmiset muuttuu. Tässä nyt taitaa käydä niin, että tosta listasta toteutuu toi sen synttärien juhliminen. Vaikkakaan en mä ajatellu sinne bilettämään mennä, vaan ihan kohteliaisuuttani käyn moikkaamassa. Mä oon tavallaan jo antanu anteeks sen mitä se teki. Ei siinä mitään, koska mun elämä on nyt paremalla mallilla kun koskaan. Mä olen ikionnellinen.
Oikeestaan tavallaan kiitos siitä  kuuluu tälle kyseiselle ihmiselle. :D Joo aika hassua, mutta totta sekin.

Toivottavasti viikonloppu ei sisällä mitään draamoja. No sisältää taikka ei niin raportoin niistä kyllä tänne.
Hauskaa viikonloppua ihmiset :)!
xoxo, S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti