keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

What a beautiful morning.

First of all:
Olen ollut hereillä kahdesta asti ja sitä ennen nukuin erittäin katkonaisesti mun unia.
Mun yö ei ollut niinkään hauska. Toivottavasti saan parannuksen tähän askaan.
Nii ja vitsi mua harmitti ku pupukin joutu oleen hereillä. Se on niiin ihana. Kukaan muu ei ois mun takia hereillä keskellä yötä. mutta toi apina on . Rakastam simua pupu <3Toivottavasti et kuole väsymykseen töissäsi.
Tää on kuva freeseimmästä ja onnistuneimmasta päästä :D
Maailman ihanin pupu.
Tossa kuvia siltä eiliseltä leffailureissulta. Se leffa oli just niin ihana ja itkettävä kun osasin odottaa. Mutta musta oli hassua, että siellä salissa oli mun ja Nikon lisäks kolme ihmistä:o Vaikka se leffa oli ihan himo upee. No tosin kellokin oli jotain 15.15.
Kannattaa käydä katsomassa!
eli
Äärimmäisen lujaa ja Uskomattoman läheltä :)
Palaillaan varmaan tänään jonkun vähän laadukkaamman postauksen kanssa.
Nyt kehtittelen itselleni jotain fiksua tekemistä ,koska pitäs antaa pupun vähä nukkua.
xoxo,S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti