sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Viikonloppu (:

Perjantai alko aika hassunhauskalla tavalla, kun käytettiin äitiä keskustassa kaupassa niin meidän onneksemme autosta loppui bensa just kun oltiin lähdössä kotiin, ei siinä sitte auttanu muuta ku kävellä lähimmälle huoltsikalle ja hakee sieltä bensaa :D
Sitten sen jälkeen Niko ihanana miehenä vei mut Flamingon Amarilloon syömään. Me ollaan käyty siellä aiemmin pari kertaa ja niinä kertoina mä en kyllä ihan liikaa oo niistä ruoista tykänny. Mutta nyt kun päätin ottaa hampurilaisen niin kerrankin siis se ruoka oli semmosta, että oisin voinu syödä sitä vaikka seuraavat 100 vuotta. NAM!


(Okei tässä kuvassä tää ei oo ihan niin hyvännäköstä mutta ... U know.)
Kun oltiin saatu masut täyteen niin lädettiin metsästämään Nikolle uutta takkia. Mä en ymmärrä koska kello oli joku vähän yli kahdeksan kun päästiin sinne kauppaan niin tällä menee tasan kaks sekuntia kun se päättää mitä se haluu ja mitä ei ja seln lisäks me selviydyttiin varmaan varttia vaille yhdeksäks pois :D Oispa naisillakin niin helppoa! Nimimerkillä : Vietänkaupassa3tuntiaenkälöydämitään.

Lauantai meni vähän niinkun shoppaillessa Sellossa. Löysin pitkästä aikaa ittelleni jotain, koska oon yleensä aika hirmu nirso kaikkien vaatteiden suhteen. Mutta nyt sitte kerrankin :)
 Tommosen aika söpön "pitsi"tunikan löysin Ginasta.
Ja sitten tollassen uikkarin Henkalta. Mä en kyllä nyt ihan vielä oo tottunut ajatukseen : Sari uimapuvussa. Mutta ehkä se siitä käytön myötä(:

Selloilun jälkeen käytiin Nikon ja Joonan kanssa vuokraamassa leffat. Tosin leffa mikä mun piti Nikon kanssa katsoa, niin ei meidän iloksemme toiminut. Joten katottiin sitten joku koneelle aikasemmin ladattu leffa .

Tänään käytiin katsomassa mun ihanaa kummityttöä .
Mea on ihana, vaikka se _saattaa_ kauhuilla _välillä_ :D<3

Nyt sitte ollaan vaan kotona: Niko dataa sen iphonelle ja mä täs koneel. IHANAA laatuaikaa :D
Tässä oli mun viikonloppu siis tiivistettynä. Toivottavasti teilläkin oli kivaa.
Niin ja hei hyvää Palmusunnuntaita !

xoxo, S


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti