keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

This is real, this is me. I`m exactly where I`m supposed to be now. Gonna let the light shine on me.

KYMMENEN ASIAA, JOITA VIHAAT YLI KAIKEN:
1.Valehtelu.
2.Selkään puukottaminen.
3. Kaksinaamaisuus
4. Riitely.
5.Kotona asuminen.
6.Tuomitseminen pelkän ulkonäön perusteella.
7.Rahattomana oleminen.
8.Kun ei saa ikinä tekstareita :D
9.Siivoominen sillon kun joku pakottaa siihen.
10.Vouhottaminen jostain jääkiekosta

YHDEKSÄN ASIAA, JOTKA OVAT OMINAISIA SINULLE/LUONTEELLESI:
1.Välittäminen
2.Asioiden järjetön miettiminen.
3.Semi lyhyet hermot,
4. mutta sitten taas helposti leppyminen.
5.Avoimmuus
6. Jatkuva höpöttäminen
7.Helposti loukkaantuva
8.Lähen tosi helposti mukaan kaikkeen kivaan
9.Oon ihan järjettömän utelias, välillä erittäin ärsyttäväkin juuri sen takia.
KAHDEKSAN TAPAA VALLOITTAA SINUT JA SYDÄMESI:
Olemalla...
1. Rehellinen
2.Kiltti ja semmonen niinku hyvätapanen.
3.Avoin. Tai ees puhua omista asioista sillonku mä ksysyn :D
4. Kärsvivällinen mun kanssa ja muutenkin :D koska mä oon taas ite kaikkea muuta ku kärsivällinen.
5.Mulle aina tukena ja turvana.
6.Musta on hyvä jos osaa pistää vähän vastaan mulle :D
7.Tykkään ylikaiken läheisyydestä joten kyl miehenki pitää.
8.No ei mul muut mut jos oisit vaa NIKO<3 pupu on ihama.
SEITSEMÄN ASIAA, JOITA TOIVOT TÄLLÄ HETKELLÄ:
1.Että ois jo 6.5
2.Että kaikilla mulle tärkeillä ihmisillä ois kaikki hyvin.
3.Että päästäis pian muuttamaan Nikon kansssa omaan kämbbään.
4.Haluaisin jonkun lastenhoitokeikan että sais vähä extramassii.
5.Että kesä tulis pian!
6.Niko vois tulla syömään
7. Että pääsisin vähän matkustelemaan johonkin

KUUSI ASIAA MITÄ TEET ENSIMMÄISENÄ KUN HERÄÄT:
1.Pussaan Nikoa .
2.Vedän peiton korviin ja jatkan nukkumista , sama kaava voi toistua 5 tuntia :D
3.Sitten kun oon päässyt lopullisesti siihen mielentilaan että herään, niin  katon kelloa.
4.Seuraavaksi kiirhudan koneelle : blogit, facebook ja musiikki
5. Saatan syödä
6.Istun koneella.
VIISI IHMISTÄ, JOIDEN KANSSA OLET VIIMEKSI OLLUT YHTEYKSISSÄ:
1. Niko
2.Äiti
3.Suvi
4.Nina
5.Pinja

NELJÄ ASIAA, JOISTA OLET RIIPPUVAINEN:
1.Pupu
2.Namit
3.Salkkarit
4. Blogit
KOLME ASIAA, JOTKA HALUAISIT SINULLA OLEVAN 5 VUODEN PÄÄSTÄ
1.Ehkäpä perhe tän yhen apinan kanssa :)
2.Ihana talo!
3.Semmonen työpaikka jossa viihdyn.
KAKSI ASIAA MITÄ PELKÄÄT ENITEN:
1.Menettämistä
2.Kuolemaa
YKSI TUNNUSTUS:
Oon menettänyt yhen mun elämän rakkaimman ihmisen ja se muutti mun elämää jonkun verran pysyvästi. Onneks muistot on vielä jäljellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti