keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Let the sun illuminate the words that you could not find.

Helooou!
Käytiin eilen kattomassa 
The Best Exotic Marigold Hotel
Okei mä en aio kirjottaa mitään elokuva-arvostelua, mutta mä rakastun tähän ja sain kauheen matkakuumeen Intiaan. Musta tää elokuva oli jotenkin niin kaunis, tässä oli niin monta eri tarinaa ja ah oikeesti niin surullinenki jossain kohdissa. Mutta jo ehkä ihanin leffa aikoihin. 

Käytiin myös sunnuntaina kattomassa Nälkäpeli. Tykkäsin siitä siihen loppuun asti, siinä meni hyvä tarina hukkaan. Ois voinu olla jotenki parempi se loppu.

TODAY
Oon ollu vaan kotona niinkun eilenkin. Ainii ja värjäsin hiukset punasiks ja nyt oon niin cool että :D Okei no ei ehkä. Pitäs siivota siiiiiiivota ja siiivota , että perheen pää olisi kerrankin tyytyväinen astuessaan kotiinsa.
Joten mä lähden tästä siivoileen vähän. Ja otan näistä hiuksista jotain kuvaa jossain vaiheessa.

xoxo, S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti