sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Ootsä enkeli ?

 Niko,
Siitä illasta asti ku me tavattiin ekan kerran, mä tiesin että sussa on jotain niin erilaista ku muissa. 
Nyt mä en oikeesti osaa käsittää, että mä oon saanu elämääni noin ihanan ihmisen. Mä voin kerrankin olla jostain ihan aidosti onnellinen. Sun kanssa kaikki on aina niin hyvin. Mä tunnen oloni niin rakastetuks ja turvalliseks sun kanssa. 
Mä rakastan joka ilta mennä nukkumaan sun kanssa ja käpertyä sun kainaloon. Mä rakastan kun herään keskellä yötä ja nään sun nukkuvan mun vieressä. Mä rakastan kun mä herään aamulla siihen, kun sä heräät ja annat aamupusun. Mä rakastan sussa kaikkea. Ja mä lupaan ettei tää rakkaus kuole koskaan.
Sä oot ensimmäinen joka on saanut mut tuntee näin. Oot ihmeellinen. Sussa tiivistyy erittäin hyvä ulkonäkö, ihana luonne, huolehtivaisuus ja vastuullisuus. Rakastan sussa ihan kaikkea, niitä pieniäkin juttuja josta sä et ehkä itsessäs pidä.
Mä luotan suhun täysin. Ja mä tiedän, että sillon ku mulla on paha olla niin voin tulla sun luo ja sä lohdutat ja oot siinä. Kiitos siitä kulta. Sä tiedät kanssa, että mä tuun aina olemaan täällä sua varten. Oon valmis tekemään kaikkeni sun eteen. Musta on ihana, että just sä tunnet mut läpikotasin. Sä tiedät mitkä asiat on mulle vaikeita ja mistä tuun onnelliseks. Kiitos, että sä tuet mua ihan kaikessa.
Meidän suhteessa on ihanaa, että me voidaan olla toisillemme niina voimia ja jutella kaikesta..vaikka jotkut asiat ois kipeitä.
Onneks me voidaan nyt olla jokapäivä yhdessä, meidän välissä ei oo enään niitä kaikkia kilometrejä.
Mä haluan vaan sut! En ketään muuta. Oot mulle koko maailma!
MINÄ RAKASTAN SUA IKUISESTI, KULTA!♥
ps. Tää on niin meidän biisi vaaaaaikkakin ihan loppuun kulutettu :)♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti